Lightworks - סקירת תוכנת עריכת וידאו חינמית בעלת המון אפשרויות
Lightworks אפשר ליצור אפקט מעבר בין קטע וידאו אחד לשני Lightworks אפשר לערוך מצגות מדהימות Lightworks פעולות עריכה בסיסיות כמו חיתוך קטעי וידאו וחיבור סרטונים שונים לסרט אחד

מה יש בתוכנת עריכת הוידאו החינמית Lightworks שעושה אותה אטרקטיבית?

הרבה לקוחות שואלים אותנו על תוכנת Lightworks – תוכנה חינמית לערכית וידאו: האם כדאי להוריד? מה היא יכולה? מה היא לא יכולה ועדו שאלות רבות. אנו נענים ברצון ועל כן גם פרסמנו את המאמר הבא אשר סוקר את התכונה בקצרה.

מהי תוכנת Lightworks לעריכת וידאו?

Lightworks היא תוכנת עריכת וידאו בעלת המון אפשרויות עריכה ועיצוב. היא זמינה לכל סוגי מערכות ההפעלה: Windows, Mac, Linux. אלו תכונות, פונקציות תכנת LightWorks מציעה?

  • ניתן לבצע בה פעולות עריכה בסיסיות כמו חיתוך קטעי וידאו וחיבור סרטונים שונים לסרט אחד. 
  • בתוכנה קיימת אפשרות גם ליצור אפקט מעבר בין קטע וידאו אחד לשני, להוסיף אפקטים ופילטרים, ולשפר את איכות התמונה.
  • בנוסף לוידאו, התוכנה תומכת גם בתמונות.
  • ניתן לטעון לתוכה כמה תמונות שתרצו, לסדר אותם בסדר לבחירתכם, להוסיף כתוביות וכותרות, ואף להוסיף מוזיקה ושירים מהמחשב שלכם, ובכך ליצור מצגת מעניינת. 
  • בנוסף לוידאו, התוכנה תומכת גם בתמונות.  ניתן לטעון לתוכה כמה תמונות שתרצו, לסדר אותם בסדר לבחירתכם, להוסיף כתוביות וכותרות, ואף להוסיף מוזיקה ושירים מהמחשב שלכם, ובכך ליצור מצגת מעניינת.
  • הגרסה החינמית מספקת יצוא סופי של הסרטון ברזולוציה של 720p שברוב המקרים מספיקה לשימוש ביתי ושיתוף עם המשפחה. 

 

חסרונות תכנת LightWorks?

הרבה חסרונות אין לתכונה הזאת. הרבה משתמשים מעידים שלפעמים התוכנה קורסת אבל דבר כזה יכול לקרות בגלל המון גורמים כמו גרסת Windows  או ביצועי המחשב.

לסיכום, התוכנה נוחה מאוד לעבודה, כל הכלים והחלונות הדרושים לעריכת הוידאו פרוסים על המסך בצורה מסודרת. בנוסף תוכלו למצוא באינטרנט שלל סרטוני הדרכה לעריכת וידאו בתוכנת Lightworks. Lightworks היא תוכנה מצויינת לכל מי שרוצה לערוך סרטוני וידאו ביתיים.

להורדת התוכנה לחצו כאן

פה תוכלו לעיין במדריך למשתמש אונליין.

בקרו אותנו לפרטים נוספים או שילחו לנו מייל ונחזור אליכם.

שם:
Invalid Input
מוסד:
Invalid Input
אימייל: (*)
נא הכנס אימייל תקין
נושא
Invalid Input
תוכן הפנייה
Invalid Input
טלפון:
Invalid Input