עריכת וידאו בבית - מה אני צריך (או צריכה)?
המרת קלטת אודיו Equipment for Digital conversion המרות אודיו סאונד ל-CD

 

 

שלום ידידות וידידים. לאור מבול הטלפונים והשאלות (כולן מבורכות וכולן נענו) החלטנו לפרסם סדרות מאמרים השופכים אור על תוכנות עריכת וידאו חינמיות. לפני כן בואו נדבר קצת על עריכת וידאו. 

מה אני צריך או צריכה היום כדי לערוך וידאו?

בעבר עריכת וידאו הייתה נחשבת לפעילות מסובכת המצריכה ידע טכני נרחב ומכשור מסורבל כגון קלטות וידאו מגנטיות, מכשירי טייפים מקצועיים, מכשירי סנכרון, מסכים מיוחדים, ועוד. אם היינו רוצים ליצור סרט או מצגת המורכבים מכמה מקורות וידאו שונים, היינו חייבים לפנות לעורך וידאו מקצועי ולשלם בהתאם. כיום בעזרת המחשב הביתי וקבצי וידאו דיגיטליים, עריכת וידאו הפכה לפעולה יחסית פשוטה שכמעט כל אחד יכול לעשות בבית. כל מה שצריך זה מחשב או לפטופ, קבצי וידאו דיגיטליים (כלומר סרטונים שצולמו בטלפון, במצלמה דיגיטלית, או מקלטות וידאו שהומרו לקבצים), תוכנת עריכת וידאו, ידע בסיסי וזמן פנוי.

האם אני צריך/כה מחשב חדש/יקר/עוצמתי כדי לערוך וידאו בעצמי?

הרוב הסיכויים שהמחשב או הלפטופ שיש לכם בבית מספיק לעריכה בסיסית ולסרטי וידאו משפחתיים. אם אתם רוצים לערוך סרטי וידאו ברזולוציה גבוהה מאוד אשר צולמו במצלמת וידאו מקצועית, יכול להיות שתצטרכו מחשב מודרני יחסית. בכל מקרה, תמיד כדאי לנסות!

מה ניתן לעשות בעזרת עריכת וידאו?

בעזרת תוכנת עריכת וידאו מודרנית ניתן לעשות כמעט הכל ובצורה יחסית פשוטה. לדוגמא, יש לכם כמה סרטי משפחה שונים שאתם מעוניינים לחבר יחדיו לסרט אחד ארוך? קלטות וידאו ארוכות שהמרתם לקבצים דיגיטליים ואתם רוצים לחלק לחלקים קצרים? או אולי תמונות שאתם אוהבים ורוצים להכין מהם מצגת עם כתוביות ומוזיקה? כל אלה ועוד ניתן לעשות לבד מבלי לצאת מהבית!

אוקי, עכשיו אנחנו מוכנים:

סדרת המאמרים על תכונת עריכת הודיאו החינמיות:

Blender

Lightworks

Shotcut

Openshot

DaVinci Resolve

בקרו אותנו לפרטים נוספים

שם:
Invalid Input
מוסד:
Invalid Input
אימייל: (*)
נא הכנס אימייל תקין
נושא
Invalid Input
תוכן הפנייה
Invalid Input
טלפון:
Invalid Input

 

 

העברת קלטת ווידאו VHS לדיסק

העברת קלטת ווידאו VHS לדיסק

העברת קלטת ווידאו VHS לדיסק

העברת קלטת ווידאו VHS לדיסק