עבריתEnglish
חזון החברה ויעדי האיכות בתהליכי המרת ארכיוני אודיו ויז'ואל
Process of Converting Equipment for Digital conversion Equipment for Digital conversion

 

 

 

המטרה שלנו היא לשמר ולהמיר את ההיסטוריה והמורשת של העבר למען הדורות הבאים. אנו צועדים היום בצעדי ענק אל עידן הדיגיטציה ומאמינים כי בנינו ובנותינו חייבים להכיר את עברינו וזכאים לגישה קלה ומודרנית לאותם פריטי ארכיון.

חברת גל קול הינה מאגר מוחות של אנשי מקצוע בתחום הוידאו/אודיו בכל האספקטים: טכני, מקצועי, אומנותי ומנהלתי.
שילוב זה מביא לתוצאה הטובה ביותר עבור לקוחותינו.

יעדי האיכות שלנו הינם:

  • המרה לכל סוגי פורמטים הקיימים (לפי דרישת הלקוח)
  • מפרט טכני העונה לכל התקנים
  • עמידה ביעדי אספקה
  • טיפול נאות ברכוש הלקוח (רוחני ופיזי)
  • עמידה בתקנים בינלאומיים

השגת יעדים אילו דורשת שילוב של ארבעה מרכיבים עיקריים:

תהליכי עבודה

חברת גל קול מקפידה על קיום תהליכי עבודה ממוסדים ומתועדים. זאת מתוך ידיעה, כי אלה מבטיחים איכות מוצר ראויה ללקוח/ה. תהליכי העבודה מורכבים מכמה רבדים, אשר תומכים אחד בשני ומקיימים מערכת גומלין.

תשתיות

גל קול מכירה בחשיבות הרבה של תשתיות המרה ומתן סביבת עבודה אופטימאלית לתהליך.
החברה מקצה את כל המשאבים לאספקת תשתיות לביצוע ההמרה.

ניהול סיכונים ובקרת איכות

פרויקטי ההמרה מצריכים בקרת תהליך שיטתית, כאשר המטרה היא אספקת מוצר באיכות גבוהה ובהתאם לדרישות, מניעה וטיפול בתקלות בזמן אמת.
גל קול מנהלת את מערכת בקרת התהליך מתחילתו ועד לקבלת התוצר המוגמר לאחר ביצוע ההמרה.
הבקרה במחלקת ההמרות מבוססת בעיקרה על בקרת איכות אנושית משולבת עם בקרת תהליך ממוחשבת.

 

האיכות תלויה בכל אחד מהעובדים

בנוסף, לכל פרויקט מנותחים הסיכונים הרלוונטיים, ובהתאם לתפוקות הניתוח מתוכננות בקרות תהליך רלוונטיות. צוות העובדים עובר הכשרה על סיכונים אלו.

 

ניהול המלאי ורכוש הלקוח

גל קול מנהלת מערכת ניהול ובקרת מלאי מתחילת התהליך ועד התוצר המוגמר.
המלאי מוחזק בתנאים המתאימים לשימור החומר. הגנת ושימור רכוש הלקוח הינם ערך עליון. 
אנו מספקים גם שירותי לוגיסטיקה והובלת החומר.
אודיו
    

המרת ארכיונים

dolby